Tehnici de relaxare rapide

0
950

Tehnici de relaxare, din fericire, ne ajută în momentele tensionate. Trebuie doar să avem răbdare și dispoziție ca să le punem în aplicare și să ne bucurăm de rezultate.

Baie de relaxare

Un duș scurt te trezește instant la realitate, însă o baie de jumătate de oră, timp în care te întinzi pe spate, închizi ochii și te lași mângâiată de apa călduță, are un impact de trei ori mai puternic asupra organismului și a minții. Poți să faci baie cu spumă sau poți să pui în apă sare de mare sau câteva picături de ulei de lavandă, aprinde câteva lumânări și lasă-te purtată de val. Fă-ți un scenariu frumos sau nu te gândi la nimic.

Masaj sau automasaj

Masajul de relaxare face minuni, însă prea puțini ne bucurăm de el. Ar trebui să profităm mai mult de specialiștii în domeniu (cel puțin o ședință de masaj pe săptămână) sau de persoanele din jurul nostru. Încearcă și automasajul – în zona umerilor și a gâtului, pe mâini și picioare, la cap, și nu uita să te întinzi pentru a destinde mușchii.

O cană cu ceai

Ține în permanență la îndemână ceaiuri care te binedispun. Ceaiul de mușețel și de tei, ceaiul de valeriană, de mentă și de lavandă sunt doar câteva dintre ceaiurile cu efecte terapeutice. În timp ce valeriana și mușețelul dau o mână de ajutor celor care suferă de insomnii, menta, teiul și lavanda luptă cu anxietatea, ameliorează agitația cauzată de stres și induc o stare de relaxare.

Moment de meditație

Să meditezi înseamnă să te relaxezi, să meditezi înseamnă să îți eliberezi mintea, să îți lași trupul să plutească și să ajungi în cele mai frumoase locuri, iar atunci când ajungi acolo, e clar că ești relaxat. Meditația începe prin exerciții de respirare.

Sportul

De cealaltă parte a meditației stă sportul. Nu mai amâna momentul, 10 sau 15 minute pe zi dedică-le sportului! Când vei conștientiza că sportul îți vrea doar binele și că te relaxează cât ai clip, te vei îndrăgosti de el.

Citește sau roagă-te

Surprinzător sau nu, nu toate cărțile ajută la relaxare. Depinde foarte mult de subiectul cărții. Dacă citești o carte de dezvoltare personală, aceasta s-ar putea să te țină în tensiune, pentru că lucreză cu creierul tău, așa că poți ține aproape o carte cu o poveste simplă și cu personaje amuzante, o poveste care să îți inducă instant o stare de bine. De cealaltă parte stă rugăciunea. Rugăciunea sau acea mică discuție cu Doamne Doamne este o altă modalitate de meditație și, bineînțeles de relaxare.

Joacă-te cu un animal

Dacă ai un animăluț sau chiar o pasăre, petrece timp în compania lor. Uneori este suficient doar să privești animalele ca să te relaxezi.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here